Saturday, November 26, 2016

July Little Things

July turned into a crazy month for us.  At 3 weeks the Dr okayed Tanner to fly to Utah.  So, James drove with the 3 big kids while Tanner and I flew.  It was supposed to be a quick trip, but turned into a long trip.  James ended up flying home and the kids and I ended up staying for 6 weeks!!  A lot happened in the 6 weeks.

TJ turned 3 and had his traditional pancakes. 


We went for several bike rides...with James doing most of the work.


There was lots of piano practicing pounding.

Tanner really liked racing cars.  I think that was his first real smile.

We had some last minute cow costumes.

TJ went for a few motorcycle rides.


Hannah liked playing dress up with Aunt Becky's fun clothes.

Tanner was blessed.

I had somewhat matching outfits for the kids and had hoped to get a picture of them all together, but by the time I was done taking Tanner's photo TJ was covered in mud.

There was lots of time spent at the nearby parks.


Grandpa reading to the girls. 

There was lots of fun at the 24th of July parade.



Tanner was fussing while I was changing his diaper (yes- his diaper changing station was on top of the dryer at Grandma and Grandpas).  TJ found a toy and climbed up to try to play with him.

We visited Park City with cousins.  The Olympic Stadium was lots of fun.

We also went for a hike at one of the ski areas.  I wasn't very prepared...all 3 of my kids had flip flops...but they were troopers.

Sofia was the flower girl.  She loved picking flowers.

A selfie with me and my boys....Tanner's just hiding under the carrier.  He was also a trooper.  He went a couple of hours without eating until we made it to the top.  Hooray!


TJ still hadn't learned to go to the bathroom standing up.  We had at least 3 attempts to go to the bathroom on the trail....all 3 unsuccessful.  As soon as we got to the bottom and he had a toilet he went immediately.



Back in Logan we went to visit the temple.  I love letting the kids touch the temple.

 Here we are sending kisses to dad who spent 4 weeks as a bachelor back in Arkansas!!

10 comments:

Linds said...

I kind of forgot about blogs for awhile there but I had fun catching up on yours just now. Your kids are so big! (I know, standard line, but its true. I was noticing how much older Sofia looks in particular.) I love the cute pictures of you too, its been too long since I've seen you. Anyway, glad things seem to be going well.

Sarathi Banking said...

Spoken English Classes in Coimbatore

rivaldo lestaluhu said...

Terimakasih atas informasinya sangat bermanfaat, untuk Anda yang sedang mencari inspirasi terbaik untuk mulai berbisnis yang memiliki prospek menguntungkan saat ini temukan informasi selengkapnya melalui artikel yang ada pada website kami https://babarafi.co.id/peluang-usaha/ untuk bisa mulai peluang usaha yang saat ini sedang meningkat yaitu kebab turki baba rafi.

rivaldo lestaluhu said...

Terimakasih atas informasinya sangat bermanfaat, untuk Anda yang sedang mencari inspirasi terbaik untuk mulai berbisnis yang memiliki prospek menguntungkan saat ini temukan informasi selengkapnya melalui artikel yang ada pada website kami https://babarafi.co.id/babarafi/ untuk bisa mulai peluang usaha yang saat ini sedang meningkat yaitu kebab turki baba rafi.

rivaldo lestaluhu said...

Terimakasih informasinya sangat bermanfaat untuk saya, dan jika Anda sedang mencari penyedia tempat sampah taman 3 warna dengan kualitas dan harga terbaik melalui website kami di https://tukangsampahfiberstainless.com/tempat-sampah/taman-3-warna dan dapatkan harga terbaik dari kami tanpa minimum pesanan sekarang juga.

rivaldo lestaluhu said...

Terimakasih informasinya sangat bermanfaat untuk saya, dan jika Anda sedang ingin memulai usaha yang memiliki prospek menguntungkan saat ini jawabannya bisa didapatkan pada website kami di https://babarafi.co.id/bisnis-kebab/frozen/ dan dapatkan bisnis terbaik untuk Anda jalankan sekarang.

rivaldo lestaluhu said...

Terimakasih informasinya sangat bermanfaat untuk saya, dan jika Anda sedang ingin memulai usaha yang memiliki prospek menguntungkan saat ini jawabannya bisa didapatkan pada website kami di https://babarafi.co.id/bisnis-kebab/mini/ dan dapatkan bisnis terbaik untuk Anda jalankan sekarang.

rivaldo lestaluhu said...

Terimakasih atas informasinya sangat bermanfaat, untuk Anda yang sedang mencari inspirasi terbaik untuk mulai berbisnis yang memiliki prospek menguntungkan saat ini yaitu kebab temukan informasi selengkapnya melalui artikel yang ada pada website kami https://babarafi.co.id/baba-rafi/ untuk bisa mulai usaha sekarang juga.

rivaldo lestaluhu said...

Terimakasih informasinya sangat bermanfaat untuk saya, dan jika Anda sedang ingin memulai usaha yang memiliki prospek menguntungkan saat ini jawabannya bisa didapatkan pada website kami di https://babarafi.co.id/smokey-kebab-terbaik/ dan dapatkan bisnis terbaik untuk Anda jalankan sekarang.

rivaldo lestaluhu said...

Saya mengucapkan Terimakasih atas informasinya yang sangat bermanfaat, dan untuk Anda yang ingin mendapatkan jasa pembuatan aplikasi gudang terbaik untuk aplikasi gudang dan inventory https://palingpertama.com/aplikasi-gudang/ dengan fitur terbaik dari Paling Pertama dengan harga yang paling murah dibandingkan lainnya.